miercuri, 10 septembrie 2008

Bâlea Lac

Am fost acum câteva săptămâni într-o scurtă vizită la Bâlea Lac. Prima dată pentru mine când am ajuns acolo. Am auzit o tonă de poveşti despre această locaţie. A fost cald, dar cu vânt puternic, iar sandalele pe care le purtam m-au dezavantajat puternic, ţinând cont de pietricelele, pietrele şi pietroaiele din zonă, ca să nu mai zic de iarba extrem de alunecoasă.

Anyway... Nu voiam neapărat să vorbesc despre părerile personale despre Bâlea Lac (care au fost mai mult negative), ci voiam să postez două poze panoramice, pe care abia acum mi-am făcut timp să le bibilesc şi să le aranjez cum trebuie, deşi îmi făcusem "temele" încă de atunci :). Sper să vă placă.


6 comentarii:

  1. eu am fost la jumatea lui iulie tot prima data. a fost foarte frumos pentru ca am prins zapada destul de multa :) si in oras erau vreo 35 de grade. nu mi a placut pretul de la porumbul copt - cred ca era adus direct din baragan la suma aia :))

    RăspundețiȘtergere
  2. eu am fost pe zapada :)) dar mancatzash ... te-ash arunca de sus de pe creasta cu un sac sub buca =)) nu prea ai ... dar ma risc si ma dau si eu cu tine. tetrailes bahtalo fratele meu

    FELICITARI PT PANORAME!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Hauleo, bro, da' ce ai cu curu meu? :D

    Sper sa ajung inca o data pe acolo, echipat corespunzator, si sa fiu mai atent la detalii cand fac pozele care sa compuna panorama... sa revin cu unele mai faine. Ma gandeam la una care sa cuprinda serpentinele :).

    RăspundețiȘtergere
  4. N-ai specificat aparatul folosit :)

    Oricum, faine!! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  5. Aparatul folosit e umilul meu aparat, un Sony DSC-H9, de 8 MP, 15x zoom optic. Nu se ridica la nivelul unui SLR, dar eu sunt multumit :).

    RăspundețiȘtergere
  6. Aberatia cromatica destul de puternica. puteai inchide putin diafragma.

    Deci te poti numi "şoşonar la Bâlea"... ma intreb oare care sunt impresiile negative... nu le-ai specificat :)

    RăspundețiȘtergere